11 Kasım 2013 Pazartesi

Android Telefonlarda Yazılım Güncelleme Nasıl Yapılır

Android Google tarafından desteklenen açık kaynak kodlu mobil işletim sistemidir. Geliştiriciler tarafından devamlı geliştirilmekte, bulunan güvenlik açıkları kapatılıp kullanıcılara sunulmaktadır. Ayrıca zamanın gereği bir takım ihtiyaçlar yine işletim sistemine entegre edilip kullanıcılara güncelleştirme olarak sunulmaktadır. Android işletim sistemine sahip akıllı telefonlarınızın her zaman güncel olması sizin akıllı telefonunuzdan çok daha fazla verim almanıza, daha güvenli bir telefona sahip olmanıza olanak tanır. Zamanın gerisinde kalmamak için akıllı telefonunuzu sık sık güncellemelisiniz. Android Telefonlarda İşletim Sistemi Nasıl Güncellenir Güncelleme işlemine başlamadan önce telefonunuzun şarjının en az %50 olmasına dikkat edin. Bitmeye yakın bir şarj ile güncelleme işlemi yapmaya kalkışırsanız; güncelleme esnasında şarjınızın bitmesi durumunda telefonun kalbi olan işletim sistemine telafisi olmayan zararlar verebilirsiniz. Zaten birçok android işletim sistemi ile çalışan akıllı telefon belirli bir şarj seviyesinde olmayan telefonun güncellemesine izin vermemektedir. Ana menü tuşuna basıp menüye giriş yapın, telefonun ayarlar kısmına giriş yapın. Ayarlar menüsünün en alt satırında bulunan telefon hakkında menüsüne giriş yapın. Burada güncelle seçeneğine tıklayın. Güncelle dediğinizde telefonunu android sunucularından en güncel sürümü araştırır ve yüklemeye başlar. Sizlere önerimiz bu güncelleme işi çoğu zaman büyük veri alışverişi gerektiğinden herhangi bir Wi-Fi kablosuz ağına bağlanıp güncelleme işini yapmanız. Aksi taktirde büyük miktarda veri alışverişi operatörünüzün ek ücretler yansıtmasına sebep olabilir. 

Kaynak : Android Telefonlarda Yazılım Güncelleme Nasıl Yapılır |

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder